Sissejuhatus

Mulle kangesti meeldib lugeda teiste reisjuttusid, vahet isegi pole kas ma tunnen neid reisiselle vai mitte. Ise ma reeglina eriti kirjutama ei vaevu, teen enamasti pilti. Senini. Aeg aga on näidanud, et mälu on nagu haugil ning toredatest reisidest jääb pikemas perspektiivis meelde just see üldmulje: oli lahe vai polnud. Selleks, et edaspidi mäletada katsun ma panna midagi kirja. Sellesse aastasse on planeeritud kõvasti erinevat uitamist nii meil kui kaugemal-vaatame kuidas läheb. Tahaks sellest kõigest midagi ka mäletada siis kui vana ja hall olen. Sel aastal on plaanis reisda järgmistesse kohtadesse: Taani, Norra, Rootsi, Soome, Venemaa, Läti, Poola, Setomaa. Enamus reise on seotud muinaselu-olu  taaskehastamisega. Mõnes mõttes pole tegu päris tüüpiliste turismireisidega. Marsuut saab endal paika pandud ja liikumine käib enamasti ka auto ja laevaga.  Enamus ööbimisi toimub ka õues telgis ning söögipool saab omal kokatud lõkkel või priimusel.

Categories: mõlgutus | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

