Ribe 5-8.05 viimane päev ja teel koju

Hommikul polnud päikest ja ilm oli sombune-kui oled terved päevad välja siis kuidagi on ilm teemaks kõikaeg. Viimane Ribe päev. Käsime tiiru  linnas, ostsime sooja saia ja leiba, kohvi  hommikul. Tagasi tulles sättisime müügi värgid välja ja sõime tanguputru-oli hea. Täna jälle oli suur vahtuskauba päeva. Vahetasin paki kõlasid lõnga vastu ja siis 4 sõrmust ehete vastu ostsin ka Lukaselt  kaks paari näpitsaid ja mujalt 5 leiupõhist pärlit (Birka, Ribe, haitabu ja balti leiud). Niipea kui üritus läbi hakkas usin pakkimine telklas paljudel-täna ju viimane päev. Meie aga sõitsime hoopis linna-ostsime burksi ja jäätist nagu normaalsed viikingid ja tegime pilti. Ribe on sama imeline kui päevi tagasi-need nunnud  värvilised majad imepisikeste ustega. Linnas eriti rahvast liikumas pole. Majade ees on pisikesed autod erandina leiame ka mõne uunikumi. Burksi sees olid muuseas krevetid. Jõudes laagrisse sõidan kohe oma telgi juurde autoga kuna plaan on korkida lahti siider ja hakata asju pakkima ning siis kolida muinasmajasse kokkama ja magama. Autost väljudes ma avastan, et üks rehv on tühi-aidatakse vahetada ja antakse head nõu kuhu ommikul minna. Pisike varuratas on all hädine. Unkas jääb kohe 2 õllest ilma kuna mul on vaja midagi meestele anda lisaks ehetele tubli töö eest. Pakime kõik kokku ja paneme telgiriide alla. Muinasmajas asume kokkama-on kuradima pime ja anname valgust lisaks taskulampidega. Mina ja Kersti vajume magama ära- Unkas veel sööb.

Uuel hommikul käime pesus ja sõidame kohe paari km kaugusel asuvasse autoparandusse-selgub, et rehv on terve aga ventiil katki so vahetatakse ära ja tahetakse 100 taani raha-töö võtab kokku u 20 minutit. Laagris sööme ja hakkame autosse asju pakkima. Valan kohvi siidri peale –ei ole hea mõte-teeme uue kohvi-pimedas lihtsalt ei näinud. Maitseelemus on suhtkoht võimas st siider kohviga-ärge proovige järgi. Sõit Stockholmi kulgeb höste-jõuame jälle praamile ilusti. Teel teen ka ühe magamise peatuse-magan mingi 1 h või nii-raske on u 11 h roolis olla üksi. Öömaja me Stockholmist ei leia sest meil pole rootsi kroone-magame autos.  Aga enne teeme veel tiiru linnas-mul on orjenteerumisega tõsiseid probleeme. Nagu ka kemmergu leidmisega.  Taanis ma kõikaeg ärkasin ommikuti rõlge kusehäda peale üles-väga nõme oli-peldik oli kaugel ja ommikul oli külm so vatid jmt tuli selga ajada ei saanud lisases läbi küla joosta. Hobused vaatasid ka lolli näoga otsa ega saanud muffigi aru.

Hommikul käime muuseumis ja pildistame leide, lõunatame keset linna ja siis sõidame ära sadamasse-seal oli ootamist omajagu. Laevas midagi põrutavat ei juhtunud-ilus ja soe on õues. Hommikul ärkame Eestis. Me Kerstiga jälle vajusime magama ära ja Unkas laekus millagi ommiku poole vist. Sel korral pandi meid kõiki ühte kajutisse.

Takkajärgi vaadates oli antud reis väga hea kuna saime teada mis on meil puudu ja mida vaja teha mõeldes suvisele pikale tripile. Oli nagu nö. soojendus.